THE VOID JOURNAL


Първата медия на Балканите, посветена изцяло на блек метъл жанра
и омагьосващите звуци на балканския и световен ъндърграунд 

Underground Kvlt - Following the Dark Arts since 2017

KAYO DOT представят сингъла „The Necklace“

KAYO DOT представят сингъла „The Necklace“

Американската авангардна банда KAYO DOT разкри нов  сингъл от предстоящия си десети дългосвирещ албум, „Moss Grew on the Swords and Plowshares Alike“.
Очаква се студийното заглавие да бъде издадено на 29-ти октомври тази година чрез лейбъла Prophecy Productions, като ще бъде налично както в дигитален формат, така и на физически носител – диск и няколко разновидности 12″ винил в лимитиран тираж.

Линк за поръчка: http://lnk.spkr.media/kayo-dot-moss-grew

„Смъртта, независимо дали прикрита или придружена от удари на камбаната , ни дебне от утробата нататък. Животът на аскета и животът на сладострастието са един и същ живот, който ще изчезне с времето , заедно с пияницата и светеца“, пише Джейсън Байрон, чийто думите са основна сила за създаването на музикалната вселена, обрисувана от ръководителя на KAYO DOT – Тоби Драйвър.

 

Силната слабост на човешкото състояние е цялостната тема, която бълбука  във вените на десетия студиен албум на KAYO DOT , „Moss Grew on the Swords and Ploughhares Alike“.
В разтягащата се, разтърсваща творческа музикална вселена на мултиинструменталиста Тоби Драйвър, която никога не е приемала и не се е интересувала от каквито и да е изкуствени жанрови граници и е включвала в себе  си до момента например рок, метъл, класическа музика, гот, инди, поп и джази структури, този този авангарден албум изглежда се накланя към по-суров  и тежък подход, отколкото при някои от предишните записи – и като се има предвид тъмните и меланхолични нюанси, може би е възможно да се нарече с епитет „дуум“.

Човешкият опит с ограниченията на живота вероятно е родил праволинейната монотеистична концепция за вселена, която се създава и изтича с времето. Езическият ум често има по-задълбочена циклична визия, както е илюстрирано в скандинавския мит, в който светът неизбежно загиващ в огньовете на Рагнарок ще се роди обновен на следващия ден. Изглежда, че нещо от последното е вдъхновило „Moss Grew on the Swords and Plowhares Alike“.

Албумът е записан с оригиналния състав на предишната група на Toby Driver – MAUDLIN OF THE WELL. Той също така записва новите парчета на същото място, където е записан и техния дебютен дългосвирещ албум.
По някакъв начин KAYO DOT празнуват 20 -ата годишнина от издаването на забележителния си двоен албум „Bath/Leaving Your Body Map“ и 25 -те години от създаването на MAUDLIN OF THE WELL с „Moss Covered the Swords and Plowhares Alike“.

След разформирането на много обичания проект MAUDLIN OF THE WELL, харизматичният фронтмен Toby Driver формира авангардния музикален проект KAYO DOT като нов катализатор за процъфтяващото си творчество през 2003 г. Мултиинструменталистът и певец остава единствената абсолютна константа в тази група, въпреки че в обширната дискография има чести лирически приноси от бившия му колега Джейсън Байрън. През следващите 18 години KAYO DOT издават впечатляващ брой дългосвирещи албуми, EP записи, сплит албуми и записи на живо, които са белязани от значителни стилистични различия и широк спектър от инструменти, които включват китари, бас, барабани, вибрафон, цигулка, синтезатори, флейти, кларинети и саксофон.

С „Moss Grew on the Swords and Ploughhares Alike“, KAYO DOT представят още един красив и съществен аспект на сложната си музикална мултивселена, въпреки че албумът лесно може да стои сам по себе си като впечаляваща извадка  мрачен авангарден метъл.

 

 

Съдържание:

1. The Knight Errant
2. Brethren of the Cross
3. Void in Virgo (The Nature of Sacrifice)
4. Spectrum of One Colour
5. Get out of the Tower
6. The Necklace
7. Epipsychidion

 

 

Премиерният сингъл, „The Necklace“:

Сподели статията :
Абонирай се.
Известие за:
0 Коментара
Inline Feedbacks
View all comments
Моля, прочетете, преди да коментирате в сайта:
1.Поднасяйте критиката си обосновано и интелигентно.
2. Коментари извън темата на статията - конкретният изпълнител или музиката му, ще бъдат премахвани. Не е коректно спрямо изпълнителите под статиите за тяхната музика да се прави реклама на други изпълнители или да се водят разговори на друга тема.За този тип дискусии можете да използвате имейл адреса на The Void Journal, а скоро може би ще бъде създаден и форум/чат, в който да може всички да общуват свободно без ограничения.
The Void Journal е първата по рода си медия на Балканите - нека поддържаме нивото на нужната висота.